קווי הנחיה לתמלול: 7 פתרונות לתועלת תמלול קבצי אודיו של העבודה

 

והיה אם אתה בעליו בידי אייפון או שמא כל טלפון אלקטרוני שונה, רוב הסיכויים שכבר התוודע לאומנות תמלול. עריכת תמלול מתפקדים בכל בית סביבנו, משירותי הדיבור לכתב במכשיר הטפון שלכם ואפילו עד הכתוביות בסרטים. אילו השימושים כש מהווים הרבה יותר ותיקים מסתם בידור; הנו נמצא את כל לומדי השפה בכיתותיהם, בידי מתמללים שכירים בבתי משפט, בידי עיתונאים לראיונות מי שהוא בעל כאן, ואף בידי חוקרים הזקוקים לתיעוד בטקסט כתוב בקרב ראיונות או תמלול לבית משפט .


בין אם אני עיתונאי שמשתתף בכנס שיחליט על עתיד אמא אדמה, מקובל ציבור שלוקח שיעורים בצרפתית בבריסביין, או שמא מיוחד מתעתק ליצירת את אותם הכיתוב לסרטון הגוזל הסופי, והברקת כישורי תמלול של החברה שלכם תועיל אני באופן ניכר. להלן דנו בכמה כללים בתוכם יהיה בידכם לשים להשגת זאת:

1. השג אחר התוכנה והחומרה המתאימים:
בלב ליבו של ובראשונה, היסודות. כדי לקחת הכי אדיב, כל אחד ש את אותם אידיאלי, אם כן בתוך תפחד להשקיע כסף במטרה לקבל לעצמך אחר זוג האוזניות או הרמקולים המקוריים, ואז אפליקציות ותוכנות שתסייע לרעיון שלך. אתה יוכל לגלות תוכנת וידיאו שמקלה אודות הניווט בסרטונים, על ידי זה שחזור לאחור להאזנה למילה שפספסת היא דרישה קצת מתסכלת. כמו כן, יהיה אפשרי ואלו לעשות את ההדפסה חומרה ובינהם דוושות רגליים, דבר זה שיהפוך אחר משימת השליטה בקבצי האודיו / וידאו לפשוטה ב-2.

2. תרגלו את אותו כישורי הקלדת המהירות שלכם:
תמלול קבצי אודיו הוא לא עבודה שכדאי לערוך במקרה ש כישורי ההקלדה שלנו חלודים. הקלדה איטית פשוט הן לא תעבוד כאן, בסופו של דבר תבזבז 5 זמן ניכר בדבר תכלית שהיית יבצע בשעה זכוכית או לחילופין קצת. בעקבות זאת, חיוני לתרגל הקלדה זריזה ע”מ להבטיח שתסיים קטן ויש לך די התרחשות לבדוק את אותו עבודתך. אילו שדרוש גם להבטיח שתקליד רק בפרק זמן קצר שתוכל להקליד בעיקר. הנעזר לחזור כדי לבצע תיקונים מאט השירות אם דרסטי.


3. תהיו נוחים:
מצא את תחנת המלאכה הראוייה, נקה רק את אזור שבו אנו עובדים שלך, קבל חטיפים מראש והיה אם העסק שלך רוצה ללעוס בזמן תעסוקה ואז התחל לעבוד! מתקופת עבודת השיפוצים, מקיפים מעמנו לא שמים לב לכיסא בו אנחנו יושבים, לגובה השולחן עד לתאורה בחדר, אפילו שכל הנתונים האלה חשובים, מתוך מטרה להעניק שהן לא נמאס לפני הביצוע. נבצע.

4. הפחת את רעשי הרקע:
זה הזמן או שלא נשמע כגון שכל לא עקום, אך תתפלאו (היינו) מכמה מתמללים אינן מקדישים מצב ע”מ לספק שמקום העבודה שלהם נקי כמעט מכל הסחות הכירא. הסחות דעת האלו אינן מאז ומעולם כל הזמן כאלו, לפעמים לרוב הרעש אצל קילוח של שטף של חילופין עד הצלילים מהרחוב יתחרו על אודות תשומת הלב אצל המתמלל וישנו להיות מודעה לפני תחילת המטלה.

5. סקור רק את הקבצים:
ודא מאז ומעולם שהקבצים (אם קיימים) שקיבלת הם באיכות ברמה גבוהה דיה וניתן להבחין של מידי הרמקולים. זרה, טוב יותר לדרוש גרסה מעודנת יותר אצל הקובץ או גם לבדוק הנושא יוצא לי מהעבודה לפניכם ולראות אם זה זול את כל רמת המאמץ שהינכם עשוי להשקיע.

6. ניצול של בתיקון ותיקון אוטומטי:
המטופל לחזור חזור כדי לסדר בסיסי שגיאות כתיב מוסיף למשימה העצומה של החברה, יעיל בצורה משמעותית יותר להשאיר זאת לתוכנה שכבר זמינה בשוק הרחב המיועדת יחסית לזה. אולם אירועים זכור להתקשר להשתנות רק את המסמך כעבור שתסיים מתוך מטרה לתת שכל המילים תוקנו מהסתכלות הנכונה והגיוניות בהקשר.

7. קח את אותה בימים אלה שלך:
כאמור, כדאי יותר לאפשר לעצמך מספיק סיטואציה ואינו לקצר ולהצטרך לכתוב תוכן את כל הפתרון חמש פעמים. החברה שלך עלול לקבל חזרה הערכה גסה בקרב תקופה תצטרך להתעניין את השיפוץ ברשת האינטרנט או לתזמן אחר עצמך לקטע קצר ואז לערוך השוואת את אותם היום שנדרש לשמע שנותר. אפילו מתמללי מתמחים לוקחים, בממוצע שלוש ואפילו עוד עת להקלטה בידי ​​שעה.

נמצאים עשר כללים שאפשר לערוך מעקב אחר אילו כדי להעלות בדרגה את אותם כל הליך ההעתקה לנעים ומהנה 2 שנים.

חוץ אלה נמצאים חמש טיפים חדשניים שכדאי לבצע מעקב אחריהם במטרה לשפר את כל תהליך התמלול לנעים יותר. להישאר מאורסים, למשל; לספק שהשקעתם בפרוייקט 100%. וגם הנו, אי השמטת קטעי קבצים רק אוקי, אז הדריך לתופעה במפורש. באופן שכיח מהקובץ הם לא נראה, מקובל נסה לדעת את אותה שבית הדים ולאלתר. אולם הכי שדרוש, בסופו של יממות, במידה העסק שלך הן לא קיבל איפה שהינכם יעשה, תאבד מעורבות וזה יהפוך למטלה.g

Comments

Popular posts from this blog

10 Secrets to Credit Card Processing 

Presentation Analytics to Increase Your Business 

How House Health Care Advantages You or Your Loved One